frisk luft

Hej på er!
 
Ja ni, nu är julen över för denna gång... man längtar ju redan till nästa, haha. Jag är dock väldigt nöjd med årets jul så jag klagar inte! Snart är det också ett nytt år fyllt med nya möjligheter :)
 
Idag var jag och Frida på en riktig långpromenad i skogen där vi fotade. Riktigt mysig dag, och så skönt för välmåendet med frisk luft och en bra vän.
 
Känner verkligen att jag har börjat njuta ordentligt av lovet och det är jätteskönt! Jag har spenderat mycket tid på att göra saker som jag tycker om och det är jätteviktigt. Dessutom har jag börjat kolla på Skam, som alla pratar om, och blivit helt hooked. Jag har inte sträckkollat en serie sen jag fick mina problem pga stillasittande ångest, men oj vad jag har kollat. Hur bra som helst ju! Har också planerat att läsa under lovet så det ska jag nog göra ikväll.
 
Hoppas allt är bra med er, kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.