mys med bästa vän

Bloggen har ekat tom, men det är för att jag hade mycket i skolan förra veckan och var i Örebro över helgen!!
 
Jag åkte till Maja på fredag eftermiddag och hade en mysig kväll med tacos och promenad. Och massa snack, såklart.
 
På lördagen vaknade vi tidigt (vi i ett nötskal - vi går och lägger oss jätte tidigt och vaknar tidigt, tröttisar) och åt en lång frukost innan vi åkte in mot stan (och Maja körde bilen... var lite skeptisk men hon var en riktigt bra förare, blir inspirerad till att ta tag i min körträning också haha).
observera att vi streamade fotboll under lunchen, hahaha jag fattar ingenting medan Maja är jätteinne i spelet
 
Vi tog en kaffe, handlade lite julklappar, käkade lunch och begav oss sedan hemåt och bakade lussekatter och dansade runt till musik, haha.
 
Vi åt middag med hennes familj och gick sedan på promenad igen, och hade sedan bara en lugn myskväll!
På söndagen gick vi en långpromenad innan jag åkte hem!
 
Som jag skrev på min instagram när jag postade den första bilden i inlägget, vår grej är typ att prata, gå, äta och skratta åt saker ingen annan verkar förstå. Bästa!
 
Väl behövd och kul helg, just eftersom vi inte ses så ofta så blir det ju hundra gånger mysigare när vi väl gör det. Världens slump egentligen att vi träffades i USA haha, vi ogillade ju typ varandra från början (läs: ville vara den enda svensken på skolan) men det blev ju otroligt bra tillslut.
 
Aja, det var en sidenote. Hade i alla fall en jättebra helg med min bästa vän!!
 
Vi hörs mer i veckan, kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.