pom och flora

Hej på er!
 
Nu är mormor och morfar här inför jul och gud vad vi har fixat idag... gjort massor känns det som! Men mer om det kommer väl i senare inlägg, för ikväll tänkte jag visa bilder från igår när jag och Frida åt på Café Pom och Flora på Bondegatan!
 
De har så otroligt god brunch/frukost där! En av mina nya favoritställen, helt klart! Åt en grillad croissant med hemgjord nutella och banan, samt en blåbärssmoothiebowl med chia, frön och saffranskräm. Deras kombinationer på ingredienser är så galet bra. Rekommenderar starkt!!
fina vän, tack för en bra dag igår!!
 
Kram på er, endast en dag kvar till jul nu!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.