Lately

De senaste dagarna har varit fullspäckade med jobb och gym, i princip. Men imorgon drar jag och familjen till Venedig! Blir super.
 
Annars händer inte mycket, som sagt, mycket jobbande och mycket tränande. Trivs riktigt bra på McDonald's faktiskt, är ju tempo där vilket jag älskar. Och träningen går framåt också!
 
Igår kväll träffade jag min faster för första gången sen jag kom hem, riktigt mysig kväll hade vi, och imorse gymmade jag med mamma och pappa och nu på kvällen lagade vi paella. Ätit en jäkla massa mat men det är ju bra, i alla fall för mig.
 
Är supertagg på att få komma bort lite nu, vet att bloggen har varit rätt så still men har inte haft massor att skriva om direkt. De kommande veckorna kommer det nog hända mer!
 
Vi hörs efter Venedig, kramis
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.