Ett nytt kapitel

Hej!
 
Jag heter Julia, är en snart 17 årig tjej från Stockholm som nyss avslutat ett utbytesår i Texas, USA. Mitt år kan ni läsa om här.
 
Under detta år har jag fått smak för att blogga och kommer därför fortsätta nu när jag återvänder till Sverige, fast med fokus på träning, kost, hälsa och resor. Jag hoppas ni vill vara en del av mina äventyr!
 
Befinner mig för nuvarande fortfarande i Texas och kommer bege mig till Austin imorgon och sedan fortsätta till Las Vegas och sedan Kalifornien. Kommer blogga om allt jag får uppleva under denna semester!
 
Jag hoppas ni är här för att stanna, vi hörs!
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium ska du börja på till hösten?

2016-06-12 @ 13:17:41
Postat av: Anonym

Jättekul att du fortsätter blogga! Det har varit jättekul att få följa ditt utbytesår👍🏻

2016-06-13 @ 09:50:17
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.