wien - pariserhjulet & spanska ridskolan

I Wien finns ett jättegammalt stort pariserhjul som vi åkte! Tog en kvart och gav oss en väldigt fin utsikt över staden.
 
I söndags innan vi åkte var vi och kollade på en show på spanska ridskolan, vilket var häftigt! Speciellt för en hästälskande familj som min haha! Tyvärr var det inte tillåtet att fota under showen men jag sneakade in några videoklipp och ett foto med mobilen i alla fall.
 
Då så var det slut på bilder från denna resa! Massor av kramar 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.