wien - the delicious food

Jag fullkomligt älskar att fotografera mat, och vi åt mycket gott, så jag tänkte visa er highlights av mina måltider.
klassisk wienerschnitzel med sötpotatispommes
 
frukostbuffén var fantastisk. bästa var att de hade sojamjölk vilket var underbart då jag inte dricker vanliga mjölkprodukter pga överkänslighet!
 
en aptitretare vi fick som var röbetsmousse med palsternackssås
 
en vegansk lunch som var supergod - pumpa med belugalinser, bokchoy, pinjenötter och currypumpapurée
 
några antipasti vi delade på - lax med ricotta och kikärtskräm, gåslevers creme brüle, samt chark och mozzarella
saffransrisotto med kastanj och tryffel

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.