in love with fall

Hej!
 
Förra veckan möttes ni av en väldig negativatet från min sida och två (varav ett är kvar) ganska jobbiga inlägg. Jag mådde inget vidare förra veckan, men jag har försökt hitta mentalstyrka och mår ändå bättre denna vecka i alla fall. 
 
Tänkte i alla fall ta detta inlägg till en mer uppmuntrande ton och visa er lite härliga höstbilder jag tog i helgen! Jag är galet kär i hösten, det är så sjukt vackert, luften är frisk och krispig (om man har rätt kläder på sig), och jag får bara en känsla av välmående när jag är utomhus. Skönt!
 
 
Har haft en ganska fullspäckad vecka som jag kan berätta mer om i helgen, tills dess, kram!
 
Ps. Tack för all kärlek jag fick angående mitt förra inlägg som jag senare bestämde mig för att ta bort. Ni är alla underbara.

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.