mysbrunch

Hej igen! :)
 
Idag har varit en lång dag, och min hjärna är för närvarande fullproppad med första världskriget och historiebrukning varvat med spansk grammatik och latinska substantiv i ackusativ... hint om vad min dag har innehållit? ;)
 
Nu till något trevligare - i fredags hade vi studiedag så innan jag åkte till Maja så var jag på brunch hemma hos Hedda!
 
Det bjöds på yoghurt, granola, frukt, mackor, avokado, te, chokladmjölk m.m. Så gott!
 
Tilde och Alice spelade Amélie för oss och det är sån fin låt, ångrar ibland att jag inte tog tag i pianospelandet haha...
 
Så glad och tacksam för att jag har sådana här fina vänner <3
 
Kramis

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.