on the countryside

Hej fina!! Vill börja med att tacka för all kärlek på mitt förra inlägg, tack för att ni är så många som supportar!
 
Vi firade ju som sagt påsken i mormor och morfars sommarstuga, som ligger i Västergötland. Även om jag är en riktigt stadsbo (om än naturälskare) så tycker jag att det kan vara fantastiskt härligt och mysigt att få vistas ute på landet i en miljö så nära naturen. Många fina bilder blir det ju på sådana platser också, så därför tänkte jag dela med mig lite av några!
 
Det är så nära till djur och skog... hur mysigt var det inte att mata fåren? Man mår liksom bra ända in i själen av sånt där.
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan, kramis

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.