sthlm raw

Hej!
 
Som ni vet är jag galen i allt vad hälsa innebär och strävar efter att uppnå en bra balans själv. Därför faller det ju ganska naturligt att jag är kär i alla hälsoställen och vill pröva så många som möjligt här i stan.
 
Och det fick jag tillfälle att göra förra onsdagen när jag och Hillevi käkade lunch på Sthlm Raw vid Hornstull!
 
Så otroligt fräsch mat och mysig atmosfär! Vädret sög denna dag, var nån form av snöblandat regn typ, så kände att en soppa passade bra. Det var en jättesmarrig sötpotatissoppa och till det drack jag kombucha. För er som inte har hört talas om det är det en dryck som baseras på jäst kombucha svamp. Vet, det låter hur skumt som helst men smakar som en kolsyrad dryck och gör så mycket gott för magen! Toppenbra om man sitter på magproblem, likt mig själv haha. 
Hillevi åt en sallad med rödbetshummus som också såg jätte fräsch ut. Sthlm Raw är dock mest kända för sina bakverk och de såg så otroligt goda ut så att jag måste tillbaka någon dag och köpa nån rawfoodtreat. 
Vi hade det jätte trevligt och satt och snackade i timmar! Fina vän <3
 
Kram på er!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.