18

Idag är dagen jag blir 18, myndig och i stort sett vuxen. Trots att jag har känt mig ganska vuxen i flera år, är jag ju ändå inte riktigt där än mentalt... tur att jag inte behöver flytta hemifrån och klara mig själv riktigt än ;)
 
Planerna för dagen är inte många och väldigt simpla, men det är skönt såhär innan skolan börjar imorgon. Jag är inte en som är mycket för överraskningar och födelsedagar i alla fall, även om jag måste säga att jag har VÄRLDENS FINASTE BÄSTASTE vänner som hade en överraskningsgrej för mig igår... men mer om det i ett annat inlägg!
 
Jag ska i alla fall skaffa min tatuering idag och ikväll ska vi gå på restaurang. Härligt och avslappnat.
 
Dags att påbörja mitt artonde levnadsår. Och som jag alltid säger och hoppas - det ska bli det bästa.
 
lite bilder på en ascool mini mig ;)
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.