kommendören

Hej! :)
 
Nu börjar lovet lida mot sitt slut, med endast två dagar kvar. De senaste två dagarna har ändå varit bra, har smashat två rejält bra träningspass och kan knappt sitta idag för att baken gör så ont haha, och igår hade vi lite av en familjedag så det var mysigt! Fick med mig hela familjen till Kaffeverket (perfekt ställe om man vill ha fika som passar alla) bland annat.
när ens föräldrar var för sugna för att vänta på min fotografering... de åt i alla fall rulltårta och jag åt en vegansk jordnötsquinoabar och drack en turmeric chai latte!
 
Sedan åkte vi och spelade laserdome vilket var superroligt, och sedan, för att fira trettondagen, åt vi på en restaurang som heter Kommendören. Sinnesjukt god mat, rekommenderar verkligen att gå dit!! Det är en blandning mellan både amerikanskt, asiatiskt, svenskt och mexikanskt, fusion helt enkelt!
att börja med: varsin liten hummertaco!
 
mac'n'cheese med oxsvans och lönnsirapsbacon
 
pappas och claras spädgris med homefries och aioli
 
mammas friterade tonfisk med asiatisk touch
 
min spetskål med brynt smör, tryffelmayo och rostade hasselnötter
 
sweet potato fries med sour cream, koriander och chili
 
Idag har jag både hunnit träna, övningsköra och slinga håret. Ha det så bra hörrni, kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.