among horses

Hej fina ni!
 
Äntligen är jag tillbaka med bloggandet! Det var fullt upp hela semestern så av naturliga skäl kunde jag inte blogga då, men nu är jag back on track. Försökte leverera ett inlägg redan igår, men dessvärre krånglade vårat internet och bilderna ville inte laddas upp. Men idag kan jag i alla fall visa er lite fina bilder!
 
Vi har varit två veckor i Sicilien. Ganska fint på sina ställen men även rätt turistigt, inte något jag skulle vilja åka tillbaka till egentligen. Första veckan befann vi oss mitt ute i ingenstans och red, vilket ändå var mysigt! Det gick förvånadsvärt bra för mig att rida trots att jag inte suttit på hästryggen på ett par år. Hästarna var riktiga galopphästar vilket gjorde att de sprang ruskigt snabbt. Tacka vet jag magmuskler och balans, annars hade jag kunnat flyga av min häst både en eller två gånger. Men som adrenalinjunkie, vilket jag är, så var det ändå ganska underbart att galoppera i den farten.
 
Har såklart mycket bilder att visa, men här kommer lite på hästarna och omgivningen vi bodde. :)
 
 
vi var omgivna av massa kullar i princip haha
 
de hade även ett antal hundar som var hur söta som helst! De flesta var "räddade" och skulle säljas vidare så fort de hittat ett bättre hem åt dem
 
 
Hoppas ni alla mår bra så hörs vi snart igen med mer bilder! <3
kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.