känn ingen sorg för mig göteborg

Hej hörrni!
 
Igår kom jag hem från Göteborg, mysig stad det! Har gått och haft Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg på hjärnan hela helgen, och jag som inte ens är superförtjust i Håkan Hellström... oh well, desto mer förtjust är jag i Göteborg!
 
Vi hann med det vi skulle, och det blev mycket promenerande i vanlig ordning. Jag tycker dock att man upplever staden på ett helt annat sätt till fots, man greppar geografin mer och får se fler detaljer. Vi bodde precis vid Centralstationen så det var enkelt att ta sig runt dessutom!
 
Att inkludera alla bilder jag tog i detta inlägg hade blivit för långt, så det kommer fler inlägg med fler Göteborg bilder ;) 
 
Ha det fint så hörs vi!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.