blidö part 1

Hej kompisar :)
 
Förra helgen var hela vår squad ute på Blidö och myste, som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Det var så himla mysigt att bara njuta och umgås i ett par dagar! Älskar dessa tjejer <3
 
Vi fick oss en liten promenix på vägen dit - från båten tog det väl en halvtimme att gå. Vi var hungriga och det var jobbigt med väskorna men till sist kom vi fram och frossade i tacos och choklad i vanlig ordning!
 
Frullebulle utomhus. Hur gott är inte det? Soygurt, mackor, och såklart massa frukt.
 
 
Sedan gav vi oss ut på en liten promenad, för att vi fotoälskare ska få vårat lystmäte också, haha.
 
Hur vacker är inte Katie?!
 
Finaste <3
 
Vi försökte ge oss på att fota blåsande maskrosor, rätt svårt men det ser ju mysigt ut i alla fall!
 puss och kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.