Ändå helt okej

Hej på er!
Förlåt för utebliven bloggning, har haft så mycket för mig. Massa tankar som snurrat runt, jobbat, tränat, fyllt år och även börjat skolan. Så det har varit full rulle.
 
Mitt senaste inlägg var en otrolig down för mig. Jag har grubblat över det hela veckan. Efter beskedet har jag ständigt tänkt fram och tillbaka om jag ska ta och lyssna på djävulen igen, och komma in i gamla banor igen. Sen inser jag hur otroligt korkat det vore och att jag är tusen gånger starkare än så. Så ja, jag har käkat på som vanligt trots hjärnspöken. Men jag jobbar med att stänga dem ute.
 
 
 
Träningen går bra, även om jag nu inte kan träna så mycket som jag egentligen vill pga skola. Jag har sprang en halvmara förra helgen i alla fall och har haft ett PT-pass bland annat.
 
 
Sen är det ju det här med skola. Jag har börjat humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. So far, so great. Jag tycker om klassen och skolan och är faktiskt ganska taggad på att börja plugga igen. Just nu är det mest att vi alla lär känna varandra i klassen också och det är alltid kul med nytt folk. Vi hade bland annat en klasslunch i tisdags då vi köpte thaimat och satte oss i rålis, supermys faktiskt.
 
Nu när vardagen har dragit igång igen tänkte jag försöka blogga mer aktivt och bara ta upp djupare grejer när andan faller på. Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.