påväg till gotland

Hej på er!
 
Sommarlovet lider snart mot sitt slut, men jag har en rolig grej kvar att se fram emot: att åka till Frida på Gotland!
Nästan hela gänget kommer samlas och bara ha det mysigt i några dagar, ser så mycket fram emot det! 
 
Jag har varit på Gotland två gånger tidigare, dock var jag typ 4 år första gången och andra gången var vår klassresa i 6:an. Så har ju inte sett sådär jättemycket. Det blir kul att komma dit med kameran och få krama om mina finaste vänner som jag saknat så mycket igen! Vi lär hitta på en massor av skoj. Det dyker upp ett inlägg här på tisdag men annars hörs vi på torsdag kväll!
 
Ha en fin söndag, kram!
 
två bilder jag hittade från klassresan 2011 på gotland

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.