en ovanligt mysig tisdag

Hej på er!
 
Nu kände jag att det var dags för en uppdatering igen! Jag har inte riktig haft tiden det senaste, långa skoldagar, kvällspass på gymmet, häng med kompisar etc. Så det kommer lite pö om pö helt enkelt :)
 
I tisdags hade vi friluftdag. Jag och Hillevi hade valt vinterjogg vilket innebar att vi fick springa som vi ville. Och det var basically det. Så vi sprang runt Kungsholmen kanske sisådär 8,5 km. Bra start på dagen, eller vad säger ni? Det är också så otroligt fint på Kungsholmen, önskar att man bodde närmare så att man kunde springa där oftare.
 
På eftermiddagen åkte jag, Frida, Hillevi och Anna hem till Anna och efter ett tag kom även Tilde och Hedda och så hade vi mysfika! Så otroligt trevligt, förgyllde verkligen en helt vanlig tisdag. Anna hade varit jätte ambitiös och bakat också!
 
Sedan satt vi och pratade, åt och drack te i timmar. Bästa tjejerna!
 
Photocred till Frida för alla bilder, för jag tog inte med mig kameran tyvärr!
 
Vi hörs, kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.