valentine's day

Hej!
 
Igår var det alla hjärtans dag, och den ska man ju såklart spendera med folk man tycker om. 
Och det var precis det jag gjorde!
 
Jag, Frida, Hedda, Anna och Alice var hemma hos Tilde på middag. Tilde var världens masterchef och snodde ihop en jättegod vegansk tomatsås med pasta, så vi åt och snackade och hade det supertrevligt!
 
Hedda hade köpt oss alla varsitt litet hjärta och Frida hade köpt varsin ros och skrivit ett kort till oss. Så himla gulligt av de! Sådant gör verkligen ens dag. 
Som ni ser blev Hedda väldigt emotionally touched av Fridas kort. Hahah underbaraste Hedda, älskar denna bild!
 
Sedan flyttade vi oss ut till vardagsrummet där vi fick chokladdoppad frukt och veganska muffins. Verkligen trevligt när alla kan äta av allt trots att Frida är vegan :)
 Så pratade vi om allt mellan himmel och jord, hur mysigt som helst. 
Svårt att ha en bättre kväll än denna, tycker om er massor tjejer <3
 
Kramis

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.