wednesday's brunch

Hej finisar!
 
Hoppas ni har haft en bra helg hittills! Själv är jag så gott som frisk och tillbaka i träningen. Igår kväll var jag i kyrkan och jag ska dit imorgon med. Men i detta inlägg ska jag ta er tillbaka till i onsdags då jag och 6 stycken av mina favoriter möttes upp på stammisstället för en brunch!
 
 
Tröttnar ju som sagt aldrig på Pom&Flora, allt smakar verkligen helt fantastiskt där! Och det blir ju ännu mer fantastiskt med mysigt sällskap, såklart.
 
 
Det var då jag, Anna, Hillevi, Frida, Hedda, Tilde och Alice. Vi hade jätte trevligt och pratade i flera timmar. Lyx på en onsdag ju! Väldigt bra sätt att använda studiedagen på.
 
 
Lite närmare bild på det goda som vi åt - på bilderna ser ni bland annat min havregrynsgröt med bär, granola och skummad havremjölk, kaffeshake, smoothie, bananbröd, grillad croissant med banan och nutella, matcha super bowls, grape fruit, ricotta treatbowl, avocado toast, och banana split. Yum!
 
Hade en underbar förmiddag med finaste tjejerna, you guys are a blessing. 
 
Kram på er!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.