goodbye dinner

Hallå!
 
Farvälmiddag? Nej usch, en SEE YOU SOON middag. I måndags var vi hemma hos Alice som ska lämna oss för ett år i South Dakota, USA. Jag vet ju att hon kommer ha ett underbart år men jag kan inte låta bli att vara ledsen för att denna underbara tjej ska lämna oss ett tag.
 
 
Vi hade i alla fall en mysig kväll med nästan hela squadet samlat. Vi lagade lite mat tillsammans och så i vanlig ordning!
 
Fräscht och gott!
 
Vi ville ge Alice en present också, så vi gav henne en "Mina vänner" bok, ni vet en sådan man hade när man var liten fast i en vuxen version, för att hjälpa henne minnas grejer om oss och sina andra kompisar när hon är där borta. Och kanske fylla i sina nya amerikanska vänner också!
 
Så en stor del av den sista delen av kvällen gick åt att dricka te, snacka och fylla i boken!
 
Det kommer verkligen vara ett stort hål av saknad i vår squad, utan Alice är vi inte kompletta. Men hon har ett underbart år att se fram emot, och det kan jag ju säga utav egen erfarenhet.
 
Kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.