just nu

Hej finisar!
 
Ledsen för utebliven uppdatering igår men jag hade fullt upp hela dagen i och med att jag var på utflykt med Frida igår. Hade tänkt att blogga om det idag men bilderna vägrar ladda så de kanske kommer imorgon :)
 
Istället tänkte jag dra vad som har hänt det senaste. I fredags drog jag iväg till Örebro för en helg med Maja, så mysigt! Stackarn var dock riktigt förkyld men vi gjorde en del saker ändå. I fredags kväll käkade vi middag och sedan cyklade vi runt stan, träffade en av hennes kompisar och så. På lördagen var det superdåligt väder så vi åkte upp till Askersund där det också regnade (men var fint!), gick lite där, stannade och åt glass på ett ställe som heter Hjorthagen, och så lagade vi mat, och bara tog det lugnt. På söndagen gick vi på stan och åt sushi innan jag åkte hem. Det var mysigt att bara träffas eftersom det var ett alldeles för långt tag sedan nu! 
 
 
 
Igår var jag som sagt med Frida hela dagen, och idag var jag och Clara en sväng i Vällingby och shoppade och fikade och så. Mysigt!
 
 
Nu taggar vi för Sicilien, ska bli jättehärligt att komma iväg från Sverige igen eftersom vädret här är kasst. Ingen sommar alls?
 
Hoppas ni alla mår bra så hoppas jag att bilderna från gårdagens utflykt kan landa på bloggen imorgon!
 
Kram <3

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.