En långpromenad rensar hjärnan

 
När jag blir äldre vill jag åka och vandra. Jag fick ju smak på det när vi var i Yosemite i somras. Det låter egentligen helt knäppt för att vara mig, för jag avskyr att tälta och det skulle aldrig falla mig in. Men, ta dagsturer vandring skulle jag gärna göra. För det är så skönt att gå i en vacker natur och bara gå just för gåendets skull.
 
I lördags åkte jag, mamma och pappa ut till Järfälla och gick en promenad på drygt en mil runt två sjöar. Otroligt rogivande och väldigt skönt efter att allt kaos och alla intryck i min hjärna de senaste veckorna. 
 
Fint väder, vatten, och mina hälsokokosmuffins - underbart.
 
 
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.