jag har världens bästa vänner

Hej fina ni!
 
Nu har jag varit 18 år i en dag och so far I like it. Konstigt bara att man är sin egna vårdnadshavare numera och grejer, föräldrarna kan inte lägga näsan i blöt när det kommer till något alls angående det mesta. Jag får göra vad jag vill, fast, jag bor ju ändå under deras tak så de bestämmer ju ganska mycket ändå ;)
 
Min födelsedag blev lyckad i alla fall, jag tatuerade mig och blev SUPERNÖJD, jag fick in ett träningspass som gjorde mig glad och åt en god middag på Publico med familjen. Avslutade med en raw food Twix från Reload. Inte helt fy skam, trots att jag inte gillar att fylla år egentligen.
 
Som jag nämnde i gårdagens inlägg så hade mina fina vänner ordnat en liten överraskning till mig i måndags kväll. Allt jag fick veta var att jag skulle möta dem i Slussen kvart över fem...
 
 
... och jag fick på mig en ögonbindel och blev ledd till an unknown place...
 
 
Som visade sig vara Hermans! Jag har velat gå dit sååå länge och mina observanta vänner hade hört mig säga det så de tog mig dit och bjöd mig på middag, hur gulligt? Det är en bufférestaurang som bara serverar vegansk mat. Supergott verkligen!!
 
 
... men det roliga var inte över än, de överraskade mig även med ett paket. Och oj vad jag blev chockad, för det var nämligen en ryggsäck där i, en Fjällräven Kånken!! Hela vårt gäng äger en (förutom jag då tidigare) så nu har jag också en, haha. Så himla generöst och jag blev så glad och tacksam!
 
 
Jag och mina favoriter minus Frida som fotade hela kvällen. Tack för allt hörrni, tack för att ni gör mina dagar, tack för att ni finns, och tack för att ni är världens bästa vänner. Ser fram emot två gymnasieår till mer er, love you<3
 
Ha det bäst så länge, KRAM

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.