strandmys

Hallå där!
 
Första eftermiddagen när vi kom fram startade vi med lite fikamys och sedan cyklade vi ner på stranden en sväng. Fridas hus ligger vid Tofta Strand som är ett jättefint strandområde på Gotland, söder om Visby. Det var riktiga utomlandsvibes på den stranden vill jag lova, men beach club och allt möjligt, haha.
 
 
Jag och Hedda badade inte så vi agerade proffsfotografer. Solen gick dessvärre i moln men det var en fin eftermiddag i alla fall! Suger ut det sista av sommaren såhär innan skolan. 
 
Sedan gick vi hem och åt tacos i vanlig ordning. Tröttnar aldrig.
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.