Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2015-07-26 @ 23:35:22
URL: http://blogg.se
Postat av: Mormor

Så fantastiskt kul det ska bli att följa dig i din nya blogg! Du ser underbar ut på bilden, du är en skönhet!!!! Tänk att vi har ett så vackert barnbarn och du skriver så bra. Ska bli så intressant att följa dig i framtiden med hälsa, kost, träning och resor. Hoppas även lite om din nya skola om ditt jobb på Mac Donalds om hur du känner när du kommer hem till Skattegårdsvägen.

2016-06-12 @ 08:18:45
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.