walking in the winter wonderland

Hallo :)
 
Förra helgen var vi hos farmor och farfar, och då låg snön fortfarande vit på marken... åh, vad ledsen jag är att den har regnat bort! Den måste komma tillbaka tycker jag. En grön jul är inget alternativ ;)
 
I vilket fall gick jag och mina föräldrar på en liten promenad och det var en sådan vacker vinterdag! Solen sken och temperaturen låg strax under noll. Då är det underbart att vara ute tycker jag!
 
 
Ge mig fler dagar som denna under vintern!
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.