wien - restaurant albertina do&co

Nu ska jag visa er det bästa jag har ätit på länge. Det bästa i princip alla i min familj ätit på länge. Det är från vårt restaurangbesök första kvällen som ägde rum på restaurangen Do&Co som ligger i Albertina byggnaden, mittemot Stadsoperan. Detta var så perfekt tillagat, allt bara smälte i munnen verkligen. Rekommenderas STARKT om man åker till Wien!
 
Detta var vad jag åt: Delade på en tonfiskcarpaccio med wasabikräm med mamma, och sedan åt jag jalapeñoribs med grillad ananas och sushiris och till efterrätt delade jag och mamma på en ostbricka. Sanslöst gott!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.