march progress

Hejsan hoppsan!
 
Ny månad (okej, vi är redan hälften igenom) och mer progress att rapportera! 
 
 
Som de flesta numera vet så har jag sedan en månad tillbaka ungefär helt uteslutit mjölkprodukter då jag har kommit fram till att min mage inte kan hantera dem, eftersom jag har haft så mycket problem. Numera är min mage gladare och även mer definerad upplever jag då jag inte går runt och är svullen hela tiden. Hur skönt som helst!!
 
Man kanske inte ser det på bilderna men jag tycker att jag har blivit mer definerad i allmänhet, vilket är kul. Kanske har lönat sig att bara köra styrka de senaste veckorna ;)
 
Styrkemässigt är resultaten enorma. Jag skulle gissa på att det har att göra med att jag inte gör av med massa onödig energi genom att ständigt gå utan faktiskt har lite att ta i med på gymmet. Denna månad har 55 kg i benböj tagits, 50 kg i marklyft dragits med BRA teknik, 25 kg i bänkpress har tryckts upp samt 20 kg i militärpress har lyfts. Detta i jämförelse med tidigare månads 50 kg, 40 kg, 20 kg och 15 kg i samma ordning. Det ni! Och detta är bara basövningar som jag nämner - jag har även klarat högre i ett flertal maskiner också. Och det är ju otroligt! Jag är väldigt glad över resultaten denna månad och hoppas se ytterligare under April.
 
Stora kramar!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.