morgonmys

Glad torsdagskväll! :)
 
Min dag startades med frukost på mitt favoritställe... kan ni gissa vilket? Pom&Flora, såklart. ;)
 
 
Lyx på hög nivå, jag tröttnar aldrig. Och de byter ju ständigt ut menyn så det finns alltid något nytt mumsigt att prova! Under semestern har jag någorlunda kunnat fixa sådana här lyxfrukostar även hemma åt mig själv då jag har mer tid, men det är ju något speciellt med att äta frulle ute. Det var min systers första gång där (det var faktiskt min mamma som kom med förslaget, blodad tand förra gången kanske?), och hon verkade tycka om det.
 
Det goda vi smaskade på idag var en Acai, jordgubbs och körsbärssmoothie med chiapudding toppat med jordnötssmör och aktiverat bovete, ett enkelt kokt ägg, melonsallad med mynta och kokosgrädde, en rabarberlemonad, cappucino, grillad croissant med ost och skinka, en avokadomacka med kokt ägg. 
 
Acaismoothien var en riktig höjdare i alla fall. Hoppas på många besök till Pom&Flora i höst, vad säger ni mina kära brunchkamrater? ;)
 
Vet ni vad jag gjorde efter frukosten då? Åkte och bokade tatueringstid. På min artonårsdag smäller det...
 
Kram fina ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vote yes! /F

2017-08-10 @ 23:26:01
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.