weekend with my bestie

Hellu, tänkte dra igenom helgen med lite halvkassa mobilfoton!
 
I vanlig ordning så var jag och Maja i full gång under helgen och turistade runt hela Stockholm.
 
Vi startade dagen tidigt med att gå upp och åka in och käka frulle på Pom & Flora. Otroligt gott som alltid men svinmycket folk, alltså helt kaos vilket gjorde atmosfären mindre najs så vi lämnade stället när vi hade ätit upp.
(min sorg när jag inser halvvägs på tunnelbanan att jag har glömt min kamera, tears)
 
 
Vi promenerade bort till Hötorget och vidare mot centrum för lite shopping innan vi gick upp på söder för en Starbucks.
 
Sedan gick vi runt lite till innan vi käkade sallad till lunch vid halv tre, och efter det begav vi oss hemåt, supermätta och trötta efter att ha gått så hiskeligt mycket.
 
På kvällen handlade vi rotsaker och bea och käkade det till middag i all lätthet och babblade massor och skrattade massor, som vanligt.
 
På söndagen visade jag henne runt i "mina områden", haha, innan jag fick släppa iväg henne hem till Örebro igen. Sad face.
 
Vi hade det i alla fall mycket mysigt och väldigt trevligt!
 
Kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.