världens godaste brunch

Hej!
 
Först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer igår. Värmer, massor av kärlek till er alla!!
 
Idag kickade skolan igång igen men jag var bara på en lektion, för sedan skulle jag till hudläkaren då min hy snarare försämrats sedan jag började med medicinen. Nu har vi ändrat dosen lite så hoppas vi på att det lugnar ner sig.
 
Alltså detta!! Jag åt rostad brioche med vispad ricotta, björnbärssylt och lavendel och en kall birchermüsli med blåbärssås och nötblandning. Och en havrecappucino på det - Heaven!!
 
Igår hade jag dock en väldigt mysig avslutning på lovet i samma anda som den började: brunch på Pom och Flora med Frida!
 
Alltså det stället sviker aldrig, absolut bästa stället för hälsosam frukost/brunch med innovativa smakkombinationer. Dessutom väldigt prisvärt, tröttnar aldrig!
 
tröttnar inte heller på att umgås med denna tjej!
 
Kramis
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.