what would life be without snow

Hejhej, nu tänkte jag att det var dags att dela med sig av lite foton igen. :)
 
Jag hatar att frysa och därför är min kärlek för vintern rätt så ironisk. Jag skulle helst bo varmt året om. Men det är ju galet vackert under vintern, i alla fall när snön ligger och man kan vara ute och njuta av landskapet. Just nu är det slaskigt här i Stockholm men minusgraderna ska komma tillbaka till helgen. Jag hoppas även på mer snö för vi köpte nämnligen längdskidor förra fredagen, är jättetaggad på att prova att åka det eftersom jag tror att det verkligen kommer passa mig!
 
I vilket fall skulle jag visa bilder från förra veckan när det snöade massor och snön var så där tjock och orörd. Väldigt fint!
 
 
Ha en fin fredag imorgon!!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.