mot sicilien

Hej finaste ni! <3
 
Nu är jag snart påväg mot Italien och Sicilien för två veckors semester! Blir hur härligt som helst, och roligt eftersom vi kommer att rida hela första veckan! Har saknat att rida så galet mycket, inte suttit på hästryggen på över två år. Vi får väl se hur bra det går, haha.
 
Blir skönt att komma utomlands en sväng igen och absorbera riktig sommarvärme ett tag. Bloggningen får vi se hur det blir med, eftersom jag har Wi-fi funktion på min kamera kanske jag kan blogga frånn telefonen ett par gånger? Vi får se. Annars hoppas jag att ni har det hur bra som helst, tack för att ni läser och stöttar. 
 
Massor av kramar <3
 
 

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.