blidö part 2

Hellu!
 
Här kommer lite fler bilder från helgen på Blidö!
Hedda ser ut som en liten sjöjungfru, hur söt som helst!
Ser skönt ut?
Lite mysigt häng vid stenbryggan med hallonsaft, jordgubbar och kakor!
 
Mysisar!!
Vi avslutade kvällen med lite smores grillning och mer jordgubbar och choklad!
Några av Heddas bilder från blomster plockningen :)
 
Fler bilder från söndagen har ni redan sett då det var då vi var och plockade blommor. Vi hade det i alla fall hur trevligt som helst, dessa tjejer har verkligen gjort mitt första gymnasieår tusen gånger bättre. Det blir en repris på detta i Augusti då vi alla ska ner till Frida på Gotland, längtar redan!!
 
Ha en fin fredag hörrni, detta är tidsinställt för jag är påväg till Göteborg över helgen!!
 
Kram!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.