ett hej innan götet

Hej!!
 
Imorgon bitti tidigt åker vi ner till Göteborg. Trots att jag har släkt som bor nära har jag aldrig egentligen upptäckt Göteborg inne i centrum mer än Liseberg i princip, så det ska bli jättekul! Självklart följer kameran med. Dessvärre vankas det regn enligt väderleksrapporten men man får hoppas på att det ändrar sig...
 
Planen är i alla fall Liseberg imorgon eftermiddag och sedan middag ute, och på lördag vet jag i alla fall att vi ska käka räkmacka i Gothia Tower och så ska vi ju på min mosters 40-års fest. Annars ska vi också såklart gå på avenyn och åka paddan runt Göteborg. Det är i alla fall så vi har tänkt hittills så får vi se om något annat skoj händer också!
 
Jag skriver sällan om vardagen så jag kan ju säga att jag idag har haft en supermysig dag med min syster! Först var ju jag i USA, och sen åkte hon upp till Norrland så vi har knappt setts mer än i förbifarten på en månad. Så jag hade saknat henne. Vi tog en promenad till Vällingby och åt på re:bel kitchen (för övrigt jättegott) och sen har vi traskat runt och bara myst.
 
asiatiskt inspirerat med "bowl" konceptet
 
Hoppas ni får en härlig helg, jag har tidsinställt inlägg åt er de kommande dagarna så glöm inte att kika in i alla fall! 
Kramis

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.