February Progress

Hej!
 
Vill först och främst tacka för uppmärksammandet av mitt förra inlägg, gör mig ännu mer motiverad!
 
Som ni vet utvärderar jag varje månad ur träningsperspektiv. Februari har bjudit på en hel del rejäla långdistanser och tunga pass på gymmet, och ständig träningsvärk, haha. Men kul har det varit! I slutet av månaden kom ju även lite efterlängtad slalom in i bilden. Då är man tacksam att man tränat mycket ben. :)
 
Resultat av denna månad? Inte mycket synliga, bredare rygg och axlar möjligen? Har ju faktiskt styrketränat i åtta månader nu. Jag vet att jag hade kunnat få ännu bättre resultat muskelmässigt om jag hade vågat käka mer och minskat löpningen men jag älskar att springa mer än något annat så det kommer aldrig uteslutas. Vi får se hur resultaten vidareutvecklas och sedan får jag utvärdera om jag vågar stoppa i mig mer för att öka i volym också.
 
Denna månad har jag känt mig starkare i alla fall - jag har böjt 52,5kg (mer än mig själv dvs), höjt i vikter på en hel del andra övningar, nästan klarat en chin utan hjälp, och verkligen börjat få till marklyft. Galet kul!
 
Nu tränar jag ju liiiite mindre än tidigare i och med mitt tillfrisknande, men vem vet, kanske får jag bättre resultat av lite återhämtning i mellan åt? Lika bra att intala sig det.
 
Kram på er, ha det gött!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.