mom's birthday

Hej finaste ni!
 
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg! Min helg har varit finemang, mormor och morfar är här på besök, i fredags kväll var jag i kyrkan, och vädret har varit strålande. Sen fyllde ju min underbara mami 49 år igår, vilket vi såklart firade!
här på hamburger börs, när vi såg danny!
 
Vi sjöng såklart på morgonen i vanlig ordning och sedan åt vi frukost gemensamt. Mamma hade önskat croissanter och smoothie så det fick hon. Jag testade mina mjölkfria produkter också och de blev helt klart godkända! Helt lyrisk över att Oatly's version av cream cheese smakar nästan identiskt.
 
Till lunch åkte vi in till stan för att se Danny Saucedos show på Hamburger Börs!
 
Där bjöds vi på en supergod asiatisk inspirerad lunch följt av nästan 2 timmar av Dannys musicerande. Han pratade även om sitt liv. Var en mycket bra show, och Danny är verkligen otroligt talangfull. Dock är hans låtar inte min musiksmak egentligen men det var ändå en bra upplevelse!
 
På kvällen åt vi en bit god mat och fortsatte firandet!
 
Jag hoppas att världens bästa mamma kände att hon fick världens bästa födelsedag, för det är hon värd! <3
 
Kram på er alla, ha en bra start på veckan!

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.