nytt från bodystore

 
Detta fick jag hem förra veckan!
Jag älskar att surfa runt på bodystore.com och hitta roliga grejer att prova, haha! Jag brukar göra det i samband med att jag behöver beställa nytt MSM pulver.
Denna gång fick jag med mig bananchips (som är sååå goda), en mix för gurkmejalatte, så kallad golden milk, som är hur god som helst den med, crunchy jordnötssmör med chokladsmak, en kaffedrink gjord på endast kaffe, kokosmjölk, springwater och agavenektar, samt en urgod choklad från Loving Earth som är helt vegansk och fri från tillsatt socker, utan istället sötad med dadelnektar.
 
Sen köpte jag som sagt MSM, men även Probiotika och Digest. Dessa tar jag som hjälpmedel för min mage. MSM har jag ätit sedan i höstas och det gör under för matsmältningen under dagen, och probiotika är för att tillföra bra magbakterier vilket också lugnar magen, och digest tar jag om jag vet att jag ska äta en kraftig måltid som kan vara svårsmält. Superbra produkter!
 
Hoppas ni tycker sådana här inlägg är okej ibland med, kram

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.