valborg

Hej fina ni, hoppas ni har haft en härlig vecka!
 
I söndags var det ju valborg, men istället för gå till en majbrasa arrangerade jag en sleepover så att vi kunde fira Frida i efterskott - och för att det allmänt är hur mysigt som helst.
 
Vi åt middag, myste, hade en mängd photoshoots, snackade, och låg och skrattade på golvet ett på morgonen. Vänner som dessa är guldvärda, love you guys. <3<3
 
Här kommer lite härliga bilder från dygnet - ha det gott.
 
Kram
Det blev en hel del fotande vill jag lova, speciellt eftersom jag och Frida är i högsta hugg med kamerorna hela tiden. Extra plus att man har så fotogeniska vänner!
 
Till middag bjöd jag på en vegansk måltid (eftersom Frida är vegan och det var hennes dag) bestående av majsbiffar, sötpotatis, falafel, guacamole, hoummos samt stekt broccoli och zucchini. Det var länsade fat!! Extra mysigt var det att vi hjälptes åt mycket med det sista, teamwork!
Till efterrätt hade jag bakat en MEGAGOD vegansk nyttig kladdkaka, och den gick åt vill jag lova! Missade tyvärr att fota den dock, men ska definivt lägga upp receptet här!
 
Tilde spelade My heart will go on på piano och Hedda och Hillevi gick all in i musiken... vackert.
 
Finaste Hedda och Alice <3
 
Frida in her natural habitat.
 
Paketöppning.
 
Jag och gulligaste Tilde <3
 
Avslutar i vanlig ordning med en mumsig frulle bild.

Kommentarer
Kom ihåg mig?







Jag heter Julia och är en 18 årig tjej från Stockholm som går humanistiska linjen på Kungsholmens Gymnasium. Jag har under det senaste året kämpat för att bli frisk från min ortorexi och här i bloggen får du läsa om bland annat det, men även hälsa, träning, fotografi och mat.